Cadre didactice
Sinteze de pedagogie generala: Ghid pentru pregatirea examenelor de titularizare, definitivat si gradul didactic II
Lucrarea „Sinteze de pedagogie generală: Ghid pentru pregătirea examenelor de titularizare, definitivat și gradul didactic II” vine în întâmpinarea nevoilor de pregătire a examenelor de...
Cum sa predai - Strategii didactice
O privire fundamentală și, în ultimă instanță, pertinentă asupra a ceea ce ar trebui să faci în sala de clasă, dacă vrei să fii cea mai bună...
Realizarea instruirii ca activitate de predare-invatare-evaluare - Vol. 12
Specificații Pagini: 160 Mărimi: 13 x 20 cm Copertă: Necartonată
Sinteze de pedagogia invatamantului prescolar
Ghid pentru pregatirea examenelor de titularizare, definitivat si gradul didactic II
Sinteze de pedagogia invatamantului primar
Lucrarea „Sinteze de pedagogia învățământului primar. Ghid pentru pregătirea examenelor de titularizare, definitivat și gradul II” vine în sprijinul profesorilor din învățământul primar care se...
Continuturile instruirii/procesului de invatamant - Vol. 9
Conținuturile instruirii/procesului de învățământ. Volumul 9 este structurat în trei capitole plus partea finală de Aplicații. Capitolul 1 - Conţinutul instruirii/procesului de învăţământ la nivel...
Obiectivele instruirii / procesului de invatamant - Vol. 8
Volumul 8 din Colecția Concepte fundamentale in Pedagogie de Sorin Cristea
Formele de organizare a Instruirii / Procesului de Invatamant - Vol. 7
Volumul 7 – Formele de organizare a instruirii/procesului de învăţământ – este structurat în funcţie de următoarele obiective: 1) Definirea şi clasificarea formelor...
Instruirea / Procesul de invatamant - Vol 6
Volumul 6 - Instruirea/Procesul de învăţământ defineşte şi analizează conceptele pedagogice fundamentale de instruire şi de proces de învăţământ.
ABC-ul organizatorilor grafici
Descoperirea continuă, inductivă sau deductivă, este cea care dirijează procesul de predare-învățare-evaluare diferențiată prin utilizarea acestor...
Aplicații ale noului curriculum pentru învățământul preșcolar - Nivel II (5-7 ani) - Vol. I
Volumul I conține două teme de studiu, "Cine sunt/suntem?" și Când/cum și de ce se întâmplă?